آیا پس از جراحی لاغری امکان انجام سفر هوایی وجود دارد؟

آیا پس از جراحی لاغری قصد سفر دارید؟ و یا شغل شما ایجاب می کند که مدام در سفر باشید؟ آیا از شهر یا کشوری دیگر برای جراحی لاغری به تهران سفر کرده اید و پس از جراحی قصد بازگشت دارید؟ آیا درباره سفرتان نگران و مردد هستید؟ این مقاله می تواند پاسخ تمام سوال هایتان درمورد مسافرت بعد از جراحی لاغری باشد.

مسافرت پس از جراحی لاغری

مسافرت پس از جراحی لاغری امری مهم است که بسیاری به آن اظهار بی توجهی می کنند. به طور کلی پزشکان توصیه می کنند که حتی الامکان از مسافرت های غیرضروری بپرهیزید

پس از جراحی لاغری، از رانندگی خودداری کنید زیرا ممکن است اثر داروهای بیهوشی هنوز در بدن باقی باشند.

اما سفر هوایی پس از جراحی لاغری هیچ محدودیتی نداشته و افرادی که از شهر یا کشور های دیگر به تهران می آیند، می توانند همان روز جراحی و پس از بهبود نسبی، با هواپیما به منزل بازگردند.

سفر به ایران برای جراحی لاغری

اسلیو معده , بای پس , ساسی بای پس  و سایر جراحی های لاغری در تمام دنیا انجام می شوند ولی افراد به دلایل مختلفی برای انجام آن به کشور ایران سفر می کنند. یکی از این دلایل پایین بودن هزینه عمل جراحی لاغری  در ایران نسبت به کشور های خارجی است. جراحی لاغری در کشور ایران با کیفیت و دقت بالایی انجام می شود و نرخ آن از ۱۸ تا ۲۴ میلیون متغیر است. به دلیل تفاوت در ارزش ارز، این قیمت برای مسافران خارجی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

دوره نقاهت جراحی لاغری

از آنجایی که  جراحی لاغری به روش لاپارسکوپی  که جدید ترین روش جراحی لاغری  است، انجام می شود؛ دوره نقاهت آن بسیار کوتاه و جای بخیه حاصل از جراحی لاغری  بسیار جزئی می باشد. در واقع ۲ تا ۳ روز پس از جراحی بیمار در بیمارستان بستری می شود تا وضعیت او به طور کامل کنترل شود. پس از مرخص شدن از بیمارستان، بیمار باید چند روزی هم در منزل استراحت کند تا بهبودی نسبی خود را به دست آورد.

اولین مراجعه به پزشک، یک هفته پس از جراحی لاغری خواهد بود. بیمار وضعیت و مشکلات خود را برای پزشک شرح می دهد تا در صورت لزوم پزشک دستورالعمل های جدیدی به وی بدهد.

دو هفته پس از جراحی لاغری، بیمار می توانند به حالت سابق بازگردد و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...